Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > SimplySign

Author: Piotr
Date: 2025-02-20 10:41:58

 Witam mam problem z takim programem Simply Sign do podpisów. Program sie uruchamia wpisujemy toke ale nie łaczy sie do centrum wiec nie mozna podpiów skaładac.

Identyczna konfiguracja była na win 8 i działało teraz trzeba było sie do 10 zaktualizowac i jest problem.

Może ktoś juz z tym walczył  

Author: Rafal (staff)
Date: 2025-02-20 13:28:42

Czy oprogramowanie SimplySign, sterowniki są zainstalowane zarówno na serwerze jak i kliencie?

Proszę o przesłanie logów z serwera na adres: support@winflector.com

Author: Piotr
Date: 2025-03-04 22:14:45

Orogramowanie jest zainstalowane na serwerze.

Jak odpalam program to sie teoretycznie uruchamia wpisuje token i progrma sie zamyka nie logujac sie do do swojego serwera. 

Jak zrobie to samo przez RDP to wszytsko sie loguje 

A ktore logi przesłać

Author: Bozena (staff)
Date: 2025-03-05 13:49:28

Proszę spakować i przesłać wszystkie logi  z serwera (c:\winflector\server\applogs\*.*).

1


Please log in to post.