Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > konfiguracja winflektora, PRZEKIEROWYWANIE PORTÓW, ROUTER

Autor: superjachu
Data: 2018-06-28 15:14:12

 

 

Witam 

 

Niestety nie jestem informatykiem i takowego nie mogę znaleść żeby przyszedł i mi pokonfigurował co trzeba. Dlatego musze sie troche doszkolić i sam to poustawiać.

 

Sytuacja u mnie wygląda w ten sposób że mam łącze ze stałym publicznym adresem IP (przykładowo 185.22.23.25) 

 

Dalej jest router draytek 2912 (tutaj demo menu, można sobie poklikać po zakładkach http://eu.draytek.com:12912/ ), za routerem jest komputer-serwer na którym ma być/jest zainstalowany wilflektor. Serwer w sieci lokalnej ma na stałe przydzielone IP 192.168.0.122.

 

Serwer ma obsługiwać 12klientów (z prostym programem sprzedażowym) poprzez winflektora. Cześć klientów jest w sieci lokalnej ( i tu przy testowaniu serwer winflektor jest odnajdowany i wszystko działa, bo w sumie wystrczyło go zainstalować) a część (dokładnie 6) klientów będzie poza siecią lokalną (z rożnymi dostawcami internetu, ze zmiennymi publicznymi IP głownie Neostrada i światłowód od Orange). Niestety niepotrafie tak skonfigurowac router i serwerwinflektor żeby winflektor był widziany z poza sieci lokalnej (tzn z internetu)

 

 

 

Z tego co zrozumiałem muszę na routerze odblokować/przekierować port TCP 6601

 

Proszę spojrzeć w menu routera: http://eu.draytek.com:12912/

 

Jak rozumiem jest to zakładka:

 

NAT i dalej Port Redirection (jak na załaczonych obrazkach)

 

 

 

dalej mamy opcje

 

  • Mode (do wyboru Single lub Range)
  • Service Name
  • Protocol (TCP lub UDP )
  • WAN Interface ( tu widomo wybieram wan na którym mam modem że światłowodem WAN1, WAN2,WAN3 lub wszystkie ALL)   
  • Public Port (jak rozumiem tutaj mam wpoisać 6601????)