Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > Błąd nr:2033/10060 Błąd podczas próby połączenia z serwerem

Autor: Mediset
Data: 2012-01-27 22:07:41

ISP - Multimedia (podmieniłem router multimedii na TP-Link  W8950ND)

Stałe IP

Serwer stoj w sieci wewnętrznej pod adresem 192.168.1.2

Port 6601 przekierowany na ten adres

Podczas prób połączenia wyskakuje ten błąd ??????

Autor: Mirek (staff)
Data: 2012-01-28 11:03:37

Ten błąd oznacza, że połączenie nie dochodzi do serwera. Najprawdopodobniej jest jakiś problem z przekierowaniem, ewentualnie jakiś firewall lub zapora windows blokuje to połączenie. Należy przekierować port 6601 na adres serwera tak jak to opisano tutaj: http://www.winflector.com/polish/support/faq.html#expand17, ale należy pamiętać, żeby na kliencie jako adres serwera podawać adres internetowy routera, a nie adres wewnętrzny serwera.

Autor: Mediset
Data: 2012-01-29 12:57:40

Może zbytnio chaotycznie opisałem problem, a więc tak

Na Kliencie oczywiście podaje IP internetowe.

Na routerze znajduje się przekierowanie 6601 na 192.168.1.2

Wyłączeyłem wszystkie (?) możliwe zapory i firewall-e

nadal powtarza się ten błąd.

Najprawdopodobniej diabeł tkwi w szczegółach (przestrzegano mnie przez Multimedią) - ale nie chcę niczego sugerować.

Nie bardzo rozumiem te błędy wykazane w diagnostyce....

Autor: Mirek (staff)
Data: 2012-01-29 22:50:35

Wydaje mi się, że te błędy nie mają nic wspólnego z naszym problemem. Rozumiem, że port został przekierowany przez opcję Virtual Servers jak opisano na 36 stronie tego: http://www.manualowl.com/m/TP-Link/TD-W8950ND/Manual/183355 manuala.

Proponuję jeszcze sprawdzić, czy klient działa poprawnie z sieci LAN, czyli uruchomić klienta terminalowego z tej samej sieci lokalnej, w której znajduje się serwer, używając jego lokalnego adresu 192.168.1.2.

Autor: Mediset
Data: 2012-01-30 09:46:18

W sieci lokalnej działa bezproblemowo, łączy się szybko, pokazuje udostępnione aplikacje i uruchamia

Autor: Mirek (staff)
Data: 2012-01-30 13:03:39

Proszę przesłać e-mailem ekrany z ustawieniami firewalla i virtual serwers z tego routera tplink.

Autor: Mediset
Data: 2012-01-30 14:33:22

E-maila wysłałem - życzę cierpliwości co do mojej osoby

Autor: Bozena (staff)
Data: 2012-01-30 16:10:58

Wygląda na to, że skonfigurowanie połączenia będzie wymagało działania ze strony dostawcy internetu - trzymamy kciuki za powodzenie.

Autor: Mediset
Data: 2012-04-04 11:10:39

Witam

Zamykam sprawe Multimedii.

Sprawa wyglądała jak wczesniej opisałem, ....., po przeczytaniu "3 ton książek" szukając błędu po swojej stronie zdecydowałem sie zadzwonić do Multimedi i....

Dopiero po zagrożeniu zerwaniem umowy na świadczenie usług poproszono mnie o przejście spowrotem na router Multimedi (niekonfigurowalny) i ruszyło....

Z tego wniosek że przekierowanie portu 6601 na adres wewnętrzy IP leży po stronie  MULTI(KO)MEDII.

Cały czas kazali mi szukać błędu po mojej stronie - u nich było wszystko OK

Autor: Bozena (staff)
Data: 2012-04-04 15:48:23

Tak też się niestety zdarza, dobrze, że skończyło się szczęśliwie. Bardzo dziękujemy za opis sytuacji i zamykamy wątek.

1


Zaloguj się aby móc pisać na forum.