Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > Problem z uruchomieniem aplikacji

Autor: Szymon
Data: 2011-12-14 15:01:50

Witam serdecznie,

testuję WInflector'a dla klienta w celu zdalnego uruchamiania oprogramowania księgowego Mała Księgowość Rzeczpospolitej (dokładnie wersji biura rachunkowego) i gdy już wszystko mam skonfigurowane wg. instrukcji próba połączenia kończy się poniższym komunikatem.

Problemem może być jakiś proces tym bardziej, że winflector serwer w tym przypadku ma działać na xp home... Proszę o poradę.

 

Autor: Mirek (staff)
Data: 2011-12-14 16:54:23

Witam.

Po pierwsze, czy użytkownik, na którym uruchomiony jest serwer należy do grup 'Administratorzy' i 'Winflector Users'?

Czy autentykacja użytkowników jest robiona za pośrednictwem Winflectora (zdefiniowani użytkownicy na serwerze) czy przez użytkowników Windows?

Jeśli przez Windows, to czy konta, na które logują się użytkownicy należą do grup jak wyżej.

Niestety, na XP i 2003 jest wymóg, żeby wszyscy użytkownicy mieli uprawnienia administratora. W nowszych systemach już niekoniecznie.

Autor: Szymon
Data: 2011-12-14 21:53:46

Użytkownik na którym jest uruchomiony serwer jest administratorem system i należy automatycznie do grupy administratorzy. Nie wiem czy administrator może należec do jeszcze jakiejś grupy skoro jego jest nadrzędna, jednakże z ciekawości założyłem dodatkowego użytkownika z prawami Admina.

Problem pojawia się praktycznie zawsze, na wszystkich ustawieniach, tzn.:

-> weryfikacja użytkownika poprzez Winflector - błąd

-> weryfikacja poprzez autentykację windowsa - błąd

-> to samo co wyżej, w momencie zmiany grupy z Administratoró na Winflector Users - błąd

Natomiast ciekawostką jest fakt, że jak udostępniam inne aplikacje np. notepad czy subedit to wszystko pieknie działa.

Coś może być z tą aplikacją księgową?

Autor: Mirek (staff)
Data: 2011-12-15 08:38:48

Jeżeli wszystko inne działa, to pewnie występuje jakaś niekompatybilność samej aplikacji księgowej. W takim razie jedyne, co mogę poradzić, to proszę wysłać do nas aplikację lub choćby jej wersję demo z instrukcją instalacji, a wtedy postaramy się stwierdzić w czym problem i dokonać poprawek w Winflectorze.

1


Zaloguj się aby móc pisać na forum.